Hisap Rokok Baru Nampak Macho

Rompak status dari blogger yuyu

Aku nak tanya pendapat korang khasnya perempuan...pada pandangan korang, tak kisah la pasangan atau kawan yang merokok ni macho ke tak macho sebenarnya. Bila tanya budak-budak sekolah kenapa hisap rokok, kata nak nampak macho cikgu.
 
Aku tak faham langsung..
Di mana yang nampak machonya tu bila merokok ni?
Adakah sewaktu hisap?
Adakah sewaktu bakar?
Adakah sewaktu hembus?
Di mana kemachoannya?
Habaq mai sikit..pasal aku tak nampak pun  <_<


Pernah ada orang ingat aku hisap rokok dalam entri Sebenarnya Saya Bukan Perokok..haha. Lelaki merokok?? tak macho langsung lah..kecuali diorang tu memang model iklan rokok. Kalau pasangan korang merokok, cuba bagi dia baca panduan ajaib nak berhenti merokok bawah kotak komen ini. Gerenti berhenti punya.

Hisap Rokok Baru Nampak Macho Hisap Rokok Baru Nampak Macho Reviewed by Nick Nashram on 17:35:00 Rating: 5

21 comments:

  1. Assalammualaikum...

    mselim3 pun tak merokok.. merokok nie membahayakan kesihatan..'hehehe macam iklan pulak'..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. setuju...yang tak merokok, memang nampak macho, berkaliber, berkeyakinan tinggi, berwawasan,berpendidikan...erm, semua 'ber' lah..

    ReplyDelete
  3. oittttt !
    tetiba status ambo masuk sini.. haha!
    betul laa...
    lelaki tak merokok itu macho.. :D

    ReplyDelete
  4. Sokong nick.
    Mana de macho nya.
    Kalau dapat sakit baru tahu mana yang macho nya kan hahaha

    ReplyDelete
  5. aku kecik2 dulu pom ingat isap rokok tu macho gak...hhah..tp sekarang dah tau dah yg isap rokok tu x macho bagi pompuan...

    ReplyDelete
  6. Merokok nampak macho? Ahahaa..celah mane ntah macho nye. Tp mmg betul pun ramai prmpuan tak suke lelaki yg merokok. Huihui.. ><

    ReplyDelete
  7. sis mmg sgt2 tak suka perokok juga bau rokok . semoga tidak bertemu jodoh dgn perokok !

    ReplyDelete
  8. keh..keh macho? dependt la..
    kalau aku memng x merokok.. org nak merokok bleh tapi p jauh2 jagn merokok dkt aq

    ReplyDelete
  9. nasib baik encik hubby tak merokok..sebab kathy pantang kena asap rokok,mula la sakit tekak dan berkahak..alah bau asap rokok..

    ReplyDelete
  10. alhamdulilah adik beradik semua tak merokok. mintak jauh menbazir duit untuk merokok

    ReplyDelete
  11. Dulu Abah Nia perokok tegar tau. Sejak dia remaja. Sehari berkotak-kotak dia hisap. Masa tahun 2009 (kalau tak silap) Abah gi hospital sbb tak sihat check-up, Doktor sahkan ada darah beku dlm otak. Salah satu punca sebab merokok dan ada darah tinggi. Alhamdulillah sejak tu Abah Nia makan berpantang dan terus berhenti hisap rokok serta-merta. Masih Macho je macam masa muda2 dulu..

    ReplyDelete
  12. merokok nampak macho??? tang mane tah.. lagi selekeh je ade la.. macho lagi yang tak merokok.. cool je.. ^_^

    ReplyDelete
  13. Tak merokok la baru nampak ciri-ciri imam yang baek!

    ReplyDelete
  14. err sy hari2 memberi peringatan pada tunang bahawasanya jika bila dah kahwin dia sakit puncanya dari rokok sy tak kan jaga hahahaha amaran keras.. tak macho la merokokkkk

    ReplyDelete
  15. huhuhu....macho lgi klu lelaki tu kaki gym beketak2 kauuu... ;p

    ReplyDelete
  16. Bagi saya yang tak merokok tu yang macho. nampak baik je kan..

    ReplyDelete
  17. sebenarnya macho tu dh hilang sbb merokok kot...

    ReplyDelete
  18. awek skang suka cari lelaki yg x merokok...lagi machoo..

    ReplyDelete
  19. jujur cakaplah, tak macho langsung laki isap rokok. saya tengok pun semput je

    ReplyDelete
  20. tak merokok memang bagus..tak membazir dan tak membawa penyakit

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.