Nong Poy : Lelaki Paling Cantik Di Dunia

 
Jika pertama kali korang melihat model ni, konpem ramai fikir model ini adalah seorang perempuan. Jangan tergoda dengan kecantikan dia dan jangan sesekali mintak nom telefon sebab nak mengorat. Disebalik kecantikannya yang dimilikinya, sebenarnya Nong Poy Treechada adalah seorang lelaki yang telah melakukan pembedahan kelamin pada usia 17 tahun.

Nong Poy lahir di Phang Ngai,Thailand pada 5 Oktober 1986 sebagai seorang lelaki. Dia memiliki ketinggian 171 cm, ukuran badan 33-24-36 dan berat 48 kg. Masalahnya dia berkeinginan untuk menjadi seorang wanita kerana dia rasa Tuhan menciptakan dirinya lebih sesuai menjadi seorang perempuan berbanding lelaki berdasarkan bentuk badan yang dimilikinya. Dia berasa kecewa kerana terpaksa berpura-pura berkelakuan sebagai seorang lelaki didepan ibu bapanya walaupun dia sudah lama bermimpi untuk menjadi seorang perempuan.

Ketika dia berumur 17 tahun, Nong Poy nekad untuk melakukan pembedahan jantina menjadi seorang perempuan. Walaupun terpaksa menanggung sakit dan terpaksa mengeluarkan wang yang banyak untuk kos pembedahan tersebut, tapi dia tak peduli dengan kesakitan tersebut demi mencapai impiannya itu. Baginya, rasa sakit itu dianggap berbaloi. Akhirnya,pembedahan itu berjaya mengubah dirinya daripada seorang lelaki menjadi seorang perempuan yang jelita. Berikut merupakan hasil daripada pembedahan tersebut yang bertahan sehinggalah ke hari ini:
 
 





Lelaki kena berhati-hati pilih pasangan kerana boleh terkeliru dengan pondan sebab ada setengah pondan lebih cantik dari perempuan. Lelaki yang bercinta dengan pondan ne samalah tergolong dalam lelaki jenis kaum Nabi Luth. Kepada golongan pondan, bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka. 

Entri lain yang anda mesti baca :



Nong Poy : Lelaki Paling Cantik Di Dunia Nong Poy : Lelaki Paling Cantik Di Dunia Reviewed by Nick Nashram on 18:23:00 Rating: 5

14 comments:

  1. ahai cantiknya pasti kalau laki-laki normal akan tertarik dengan orang ini

    ReplyDelete
  2. Salam Lebaran. Abe singgah dari Blog Abe: www.queachmad.com

    Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Abe di sini supaya dapat Abe sama2 berjuang MEMERIAHKAN DUNIA MAYA NI... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Abe dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Abe tentangnya, InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. cun gilaaaa lelaki ni ! isyh3 ! :)

    ReplyDelete
  4. cik fie : sape yang tengok konpem terpikat :)

    ReplyDelete
  5. ayyaakk..mengalahkan anak dara..cantik jelita..flawless gitu.. :)

    ReplyDelete
  6. dila : rasa tercabar tak dengan kecantikan dia?? :)

    ReplyDelete
  7. Hoyehh....mak hayam sgt!! hehe

    ReplyDelete
  8. ya allah ..macam pompuan bebenor

    ReplyDelete
  9. cantik nyerr...kalah pompuan sejati nih.....

    ReplyDelete
  10. Gile mantap..!! skali ade pedang gak.. accaannerr tuu !!

    ReplyDelete
  11. ni kalau jumpa depan2 memang tergoda dah.. memang tak dapat nak beza dah pun..

    ReplyDelete
  12. perghh. cantik gila minah pondan ni. tergugat seyh --'

    ReplyDelete
  13. macam mana pon dia ttp x ori wakakaka x tercabar pon.. (sebenarnye jelos kemain nii tgok body dia seksi dohh hahah)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.