12 Gaya Dan Fesyen Rambut Lelaki Terkini Yang Menarik

12 Gaya Dan Fesyen Rambut Lelaki Terkini Yang Menarik  l Rambut antara salah satu aset penting bagi lelaki. Lelaki pun tak nak kalah dengan perempuan tau. Kalau perempuan dengan pelbagai fesyen tudung, lelaki pulak dengan berbagai jenis fesyen rambut. Kata orang, tak hensem takpa, asalkan rambut bergaya. Sekarang ni ada bermacam-macam jenis gaya dan fesyen rambut boleh korang cuba. Cuma kebanyakkan lelaki yang pergi kedai gunting rambut, diorang suruh tukang gunting rambut tu nipiskan tepi kiri kanan, belakang potong pendek dan tak nak potong sideburn. Standard punye potongan rambut. Standard pun tu dah kena bayar RM10. 

Rambut tuan punye blog standard je..maklum la cikgu

Mesti korang rasa nak cuba gaya dan fesyen rambut terkini, tapi takut tukang gunting rambut tu tersilap potong. Kita nak gaya lain, tapi dipotong dengan gaya yang entah hape-hape. Tersilap potong rambut boleh jadi stress...nak tunggu rambut tu tumbuh balik.Tapi korang jangan risau, boleh cuba 12 gaya dan fesyen rambut lelaki terkini yang menarik di bawah. Tunjuk je gambar pada tukang gunting, konpem dia tahu macam mana cara nak potong ikut kehendak korang tu.

12 Gaya Dan Fesyen Rambut Lelaki Terkini Yang Menarik

Dibawah ada disediakan gambar-gambar 12 gaya dan fesyen rambut lelaki terkini yang menarik untuk korang cuba. Bagi perempuan, nak pasangan korang nampak bergaya, bolehlah tunjukkan diorang fesyen dibawah ni ye. Tapi pastikan pilih potongan dan fesyen rambut tu tak menyalahi ajaran agama islam.


Amacam? berminat tak dengan fesyen rambut di atas? Korang boleh pilih ikut selera dan bentuk muka korang. Konpem cair perempuan tengok fesyen rambut korang nanti. Kalau korang nak gayakan rambut tu, boleh cuba guna Berro Pomade ni. Selamat berfesyen rambut baru la ye :)
12 Gaya Dan Fesyen Rambut Lelaki Terkini Yang Menarik 12 Gaya Dan Fesyen Rambut Lelaki Terkini Yang Menarik Reviewed by Nick Nashram on 14:25:00 Rating: 5

3 comments:

  1. laki kita takde rambut..jadi botak jela..hehee

    ReplyDelete
  2. SEMUANYA ELOK BERGAYA...CUBA2LH

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.