Bila Lelaki Mengidam Makan Jeruk Mangga


Korang percaya tak aku yang buat jeruk buah mangga dan jeruk buah kedondong ni? Hehehe..sedap tau..makan sekali konpem menjilat jari. Makan sambil tengok movie memang syok..makan punya makan tak sedar dah habis. Korang jemput la makan ye :)

Bila Lelaki Mengidam Makan Jeruk Mangga Bila Lelaki Mengidam Makan Jeruk Mangga Reviewed by Nick Nashram on 14:16:00 Rating: 5

33 comments:

  1. Camno nak jemput makan nyo, mesti dah habih kan? :P

    ReplyDelete
  2. Alahaiii..terliur la pulak..bak sini skettt ^^

    ReplyDelete
  3. adoiyai sedapnya..jarang lelaki suka jeruk2 ni..terbaiklah..

    ReplyDelete
  4. peh, terliur. dh lama tk mkn jeruk..

    ReplyDelete
  5. grr pcye kottt. hehe untung lah se jd bini nick mcm2 pndai mask

    ReplyDelete
  6. HAHA! jarang aku dengar lelaki mengidam mkn jeruk mangga or apa2 jeruk je la! biasa org ppuan je yg suka mkn :D

    ReplyDelete
  7. teringat plak asam2 ni. kwan2 lelaki dari kelantan kebanyakan suka makan mangga, asam, jeruk..Lelaki johor pun suka jugak..

    Erm...

    ReplyDelete
  8. wah..terror nye buat sendiri

    ReplyDelete
  9. sodappnyaa melelh ayaq lioq aih

    ReplyDelete
  10. KY kurang makan makanan masam ni...

    apa ingat kalau mkn asam ni mengidam ke? dah teringin nak makan, makan je lah heee

    ReplyDelete
  11. jeruk kedondong sdapnye, nnt try la buat air kedondong plak, lg sdap...:)

    ReplyDelete
  12. wah, mintak skit hehe :)

    ReplyDelete
  13. waaa, dh lma laaa x mkn tu... sedapnya!

    ReplyDelete
  14. Terliur..terliurr... mintak sikit bah!...hehe...sedap nya...sy pun suka jeruk cikgu..selalu nya beli jer..hehe..

    ReplyDelete
  15. sedapnya.tapi aku lagi suka buah pala punya jeruk..haha

    ReplyDelete
  16. pendidikan khas, prasekolah, pemulihan mmg xdapat interim lagi. kalau opsyen lain tu ada yg dapat ada yang tak..
    tunggu sek keb plak la jwpnya..

    ReplyDelete
  17. Nick suka makan jeruk ye...guna cuka epal ke? dgr kata kalo guna cuka epal sedap

    ReplyDelete
  18. Untunglaaa...pandai buat jeruk sendiri..:D

    ReplyDelete
  19. jeruk kendondong ! yummy sangat !!

    ReplyDelete
  20. sedapnya..nak mengidam jugak nie

    ReplyDelete
  21. makan sambil tengok bola pun syok gak ni

    ReplyDelete
  22. x aci.. kt sini nk jumpa mangga pun susah..huk2.. pos sini satu

    ReplyDelete
  23. aihh!!!....buat meleleh air liur malam2 nie...

    ReplyDelete
  24. lelaki jarang suka makan jeruk ni hihi

    ReplyDelete
  25. anna x suka jeruk.. sekali sekala kalo terasa nak makan baru cari..huhuhu

    ReplyDelete
  26. En Suami pun suka makan jeruk2 ni. Masa saya mengandung, dia yang terlebih mengidam nak makan jeruk2 .

    ReplyDelete
  27. ya Allah!!!! sedapnyaaaaaaaaa... ena memang gila jeruk... terutama jeruk betik ngn kedongdong... awwwwwwwwwwww.... bagi resepi macam mana nak buat jeruk??

    ReplyDelete
  28. wah pandainya nick..wat sendiri ye..hehe

    ReplyDelete
  29. kecur air liur saya huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.