Sunday, 12 August 2012

Cara Nak Tahu Lelaki Yang Masih Ada Teruna

 
Sebelum ini penulis pernah tulis entri mengenai Cara Nak Tahu Gadis Yang Masih Ada Dara. So, kali ini nak tulis macam mana tahu tahu lelaki itu masih teruna atau tidak. Sebelum tu nak bagitahu, ini adalah sekadar daripada pembacaan penulis sahaja. Tiada bukti kukuh yang mengatakan pendapat ini betul. Kemungkinan besar ianya adalah daripada pengamatan orang tua-tua dahulu sahaja.

Antara ciri-ciri lelaki yang masih teruna ialah :


Mempunyai Perut Yang Mendatar

Lelaki yang masih teruna mempunyai bentuk perut yang mendatar jika hendak dibandingkan dengan lelaki yang telah hilang teruna atau berkahwin. Ini kerana jika seseorang sering melakukan hubungan seks bentuk perut mereka akan berubah menjadi buncit.


Mempunyai Punggung Yang Berisi

Bahagian punggung seorang teruna kelihatan berat dan berisi. Mereka yang sudah pernah melakukan hubungan seks akan membuatkan punggung mereka tidak kelihatan atau setidaknya tidak berisi seperti saat masih teruna.


Mempunyai Kelopak Mata Yang Cerah

Di bahagian bawah kelopak mata seorang teruna adalah cerah. Ini disebabkan mereka tidak mengeluarkan tenaga yang banyak untuk melakukan aktiviti masturbasi. Sebaliknya jejaka yang sudah tidak teruna memiliki kelopak mata berbentuk cekung dan berwarna kehitaman kerana tenaga dalam tubuh yang keluar semasa aktiviti masturbasi.


Mempunyai Perasaan Ghairah Yang Terpendam

Seorang jejaka yang tak pernah melakukan hubungan seks dengan wanita kebiasaannya memiliki perasaan ghairah yang terpendam. Biasanya selepas bangun tidur di pagi hari alat kemaluannya akan 'bangun'. Seseorang yang masih teruna akan sering mimpi basah dan jejaka yang sudah tidak teruna tidak akan pernah mengalami mimpi seperti itu lagi.


Suka Melihat Wanita Cantik

Lelaki teruna suka melihat perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat pada tubuh wanita. Apabila lelaki teruna bertentang mata dengan wanita cantik, dia akan segera mengalihkan pandangannya berbanding lelaki tak teruna mengekalkan pandangannya.

Malu Untuk Becakap Dengan Wanita Cantik


Apabila berjumpa dengan wanita cantik, lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yang cantik. Lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku. Dia akan menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja.
 
Entri lain yang anda mesti baca :
 
 
 

33 Orang Puji Entri Ini:

Terimakasih bro. http://pelitadalamkaca.blogspot.com/

Wah pastilah saya tak masuk dalam kategori ini karena perut sudah bundar lagi, memang benarlah semua hal diatas, Salam KEnal

erm..memang agak sukar nak cam kan apatah lagi kalau orang barat

susah gak nk detect nih..
patutla lelaki kalo yg
dah kawen tp yg pndai jage
bdn, nmpk mcm blm kawen je =P





slm kenal,
cik ana

cik ana : kalo lelaki yg selalu workout dekat gym even dah kahwin pun susah gak nak cam :)

hahaha...tiba-tiba rasa macam malu-malu kucing plak ;)

hihihi...
abes ar lepas ni pompuan asyik ushar2 lelaki tu teruna ke tak.. hihihi

azham : malu takut kena tegur dengan awek ke..hehehe

meow aizawa : pasne sesape yang ade girlfriend abes r kena siasat ngan awek dia..huhu

setakat ni Alhamdulillah, laki2 yg aku jumpa takde masalah berlaku jujur memberitahu tak teruna lagi. tp aku sndiri la frust.takpe lbih baik frust skrg dr frust kemudian.

hideossle :bagus la kalo bagitahu awal2..memang frust bila dapat tahu camne..sekurang-kurangnya ada jugak sifat jujur.nati bila dah kahwin msg-smg kena terima la sebab dah tahu.

Eh,kenapa aku baca entri ni yek? hahaha..

kalau lingkaran gelap bawah mata sbb tak cukup tido? ;D

setuju, pernah alaminya zaman remaja. memang ada rasainya. perut tu betul..dah kawin naik dah perut..masa belum kawin rata..cantik dan kemas bila nak pakai baju tshirt.sekarang ada ke depan sikit perut..lagilah naik kalau tak diet atau jaga makan.
ada ilmu kat sini.kepada yg belum kawin..malulah jika perut dah..ehemmmm

haha boleh jadi jugak bro.. tapi aku salu jugak overnight :D

ape2 pon, salam kenal :)

ahhhhh iye ke?boleh jadi cerita hangat ni

aku sudah tak teruna lagi haha

ni boleh buat bahan buruk sangka ni keh3x

ramai yang nak sorok perut tu..

ramai lelaki yang sorokkan perut..

pasni ramai lelaki kena tenung ni

Err. Leceh la pulak nak tengok perut, punggung lelaki semata-mata nak tau dia teruna ke tak. Akan di'cop' miang nanti. Haha ^^

Sory nk tany Klu melancap tu boleh kata hilang teruna jgk ke...

teruna ni selagi belum kawin la atau belum ehemm girl lagi..ketegori melm ni kira teruna lagi..kikiki

Yess aku masih terunaaaaaaaa.....

Kiranya aku teruna lagi laa..perut aku x buncit pun tapi asyik kosong ja perut...slalu laparr mkn x cukup..hhhiiiii

Hahaha...akma dan izane..nak tgok ke?

salam ..tersenyum pula baca drop komen saya tu..masih simpan ya..tq

Post a Comment

Setiap komen anda amat dihargai : )