Ramai Ke Gay Di Malaysia?

"Saya dengar gay di Malaysia ramai bekerjaya profesional?," soal saya.

"Betul, contohnya pilot, engineer, cikgu, doktor. Kalau untuk seks, mereka pergi ke rumah urut digelar 'otot otot', untuk berhibur mereka ke kelab gay dan kalau hendak mencari pasangan, mereka berkunjung ke Tasik Permaisuri, Cheras. Kekadang dari perwatakan luaran kita boleh mengenali mereka. Jarang benar lelaki tulen memakai beg tangan uniseks LV atau office bags dan disangkutkan di siku. Sebilangan gay memakai anting-anting di cuping telinga kiri," ujar rakan dengan nada lebih bersemangat. (Mazidul Akmal Sidik, 2011).

Katakanlah korang tiba-tiba disapa oleh golongan gay ne seperti : 
‘Hi’
‘Boleh berkenalan?’
‘Besar badan abang, geram saya tengok’
'Rasa macam nak cubit je punggung abang' 

Apa perasaan korang bila ditegur macam ayat di atas. Konpem meremang bulu roma, tekak naik loya, mengigil satu badan dek tak tahan gelinya. Tetapi yang peliknya golongan gay ne bukan sebarangan orang. Datang dari golongan profesional. Badan pun tough siap ada six pack lagi. Masalahnya kenapa lah diorang ne tak tertarik dengan perempuan. Bentuk badan macam kerengga dengan lekuk-lekuk di tempat yang tertentu, adakah ianya tidak menggiurkan? 

KENAPA SESEORANG MENJADI GAY

1.Kurangnya kasih sayang daripada ibu atau ayah. Sejak kecil, dia tidak mendapat kasih sayang daripada seorang lelaki atau perempuan, yang mana apabila besar cenderung berubah menjadi seorang gay atau lesbian.

2.Pengaruh bersekitaran, samada melalui rakan-rakan, ahli keluarga, dan sebagainya.

3.Mengalami masalah dengan kaum berlainan. Sebagai contoh, mungkin menghadapi kesukaran memikat perempuan, atau perempuan pernah menipunya, atau pernah menyaksikan banyak kes cerai termasuk yang melibatkan keluarga terdekat sehingga menanam di dalam fikiran yang perempuan itu teruk, atau pernah berdepan dengan apa-apa masalah penderaan seksual atau disaat mereka memerlukan seseorang, tiada perempuan yang pernah hadir, kebiasaannya lelaki dan sebagainya. 
4.Kurang didikan agama. Kurang didikan atau kurang penghayatan. Ada yang mungkin telah dididik tetapi masih tergolong dalam golongan begini. Jadi boleh kata kurang penghayatan.

5.Persekitaran seperti bersekolah di sekolah untuk lelaki sahaja, masuk penjara dalam satu tempoh yang lama dimana hanya ada satu kaum sahaja di dalamnya dan sebagainya.

6.Pengaruh media. Ramai artis gay yang menjadi idola. Kurangnya rancangan khas untuk lelaki dan sebagainya.

7.Kekurangan layanan batin dari isteri, nafsu seks yg tinggi, berkahwin atas desakan atau paksaan dan cuba menjadi heteroseksual pada zahir pandangan orang lain.


Perempuan itu  kan indah, kenapa lah dicari  lelaki jugak. Janganlah kita jadi seperti kaum Nabi Luth dilaknat oleh Allah. Kepada golongan gay ne bertaubatlah sebelum pintu taubat masih dibuka.

Ramai Ke Gay Di Malaysia? Ramai Ke Gay Di Malaysia? Reviewed by Nick Nashram on 12:07:00 Rating: 5

8 comments:

  1. kadang2 bile lelaki tu mmg lembut terus dicop mcm tu & ade yg mendorong..padehal x pun

    ReplyDelete
  2. salam

    saya sangat etuju dengan penjelasan di atas. saya merupakan seorang yang teraniaya dengan golongan ini. selama dua tahun saya ditipu oleh seorang lelaki yang saya kenal..keluarga semua dah beria terutama dari keluarga dia untuk pertunangan dan pernikahan...syukur..allah selamatkan saya dari penganiayaan ini.

    kami sepatutnya bernikah june ini tapi kuasa allah tetap hebat. selama 2 tahun saya bersama nya, sebenrny allah tu dah tunjjukan banyak bukti pada saya, email inbox, sms, semua tapi saya berterus terang bertanya pada dia. dia menafikan dan angga itu semua khabar angin. dia akan marah pd saya seolah2 saya mudah mempercayaickp org dari diri dia sendiri.

    feb 2012 haritu adalah pengakhirannnya..saya berjumpa sendiri psangannya yg sebelum ini. bersama2 bukti 'songsang' mereka diberikan pada saya..ASTAGFIRULLAHALAZIM.....terkedu..

    saya tak sangka org yang asasnya berendidikan agama, dari keluarga yg sempurna...rupanya begitu...ALLAH sedarkan lah dia..amin

    ReplyDelete
  3. dari zaman nabi Lut dah berlaku. Macam2.ngeri jg tengok adegen ni..

    ReplyDelete
  4. saudari : syukur kepada tuhan kerana dia dah bagi petunjuk kepada saudari mana pilihan yg benar dan yg salah. brdoalah smga dia berubah.

    etuza :tanda-tanda manusia akhir zaman camne.smga kita jauh dari benda yg dilaknat oleh Allah.

    ReplyDelete
  5. hahah,,aq belajar ngan ang la weh.ang kan otai blogger.

    ReplyDelete
  6. cik najihah : rasanya sebab lelaki yg berkelakuan lembut tu la yg menjuruskan kepada bertambahnya golongan gay ne. tapi x sume. ade gak lelaki yg hnya lembut tetapi dalamnnya lelaki. kalo yg camtu syukur la.

    ReplyDelete
  7. Hurm....betul tu...cikgu pun ramai yang gay...siap main dengan pelajar kt asrama sekolah...ni sy dengar drp kawan sy kt IPG yg pernah jadi mangsa cikgu sendiri ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.