RenoSkin Medic Serum Penawar Untuk Eczema Dan Masalah Kulit Sensitif

Pernah tak korang mengalami penyakit kulit Eczema (kulit menjadi merah, kering, gatal dan merekah)? Bagi yang pernah alami, sakitnya perit tak terkata, lebih-lebih lagi kalau berlaku pada bayi. Menangis tak henti la jawabnya. Aku sendiri pernah kena Eczema sebelum ni, pada bahagian pelipat tangan kanan. Lengan tu berdenyut-denyut dan penuh dengan bintik-bintik kemerahan yang mengandungi air berbisa. Tak tahan sakit sampai satu tahap rasa macam nak toreh dengan pisau je. Kalau terkena air atau tersentuh semasa pakai baju lengan panjang, rasa nak menjerit..biar satu rumah dengar betapa seksanya aku menahan sakit. Habis segala ubat tahan gatal aku guna untuk tahan sakit dan ambil masa yang lama untuk sembuh. 



Dan sekarang, baru  aku tahu rupanya ada ubat untuk Eczema yang mana penghasilannya 100% semulajadi tanpa bahan kimia yang memedihkan kulit dan yang paling penting, sangat berkesan untuk membantu merawat Eczema. Tak perlu habis duit beratus ringgit untuk beli ubat Eczema ni kerana RenoSkin Medic Serum ada penawar untuk Eczema dan masalah kulit sensitif yang lain pada harga yang murah.

RenoSkin Medic Serum Ubat Untuk Eczema Dan Kulit Sensitif

RenoSkin Medic Serum ni merupakan produk hasil penyelidikan saintifik khas untuk merawat Eczema dan kulit sensitif. Apa-apa je jenis masalah kulit pun boleh dibantu dirawat dengan serum ni. Tidak seperti penawar Eczema yang lain dan ubat sapuan steroid yang memedihkan kulit, RenoSkin Medic Serum satu-satunya ubat serum dan pelembap semulajdi yang lembut dan tak pedihkan kulit. Serum kesihatan ni bukan sahaja untuk dewasa, kanak-kanak yang mengalami masalah berkaitan dengan kulit pun boleh guna. Satu family mesti ada produk RenoSkin Medic Serum untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya yang menderita Eczema dan penyakit kulit yang lain. Yang pasti, isteri dan anak aku dah guna produk ni dan hasilnya memang best!



Produk RenoSkin Medic Serum ini boleh digunakan jugak untuk menyelesaikan masalah seperti :
  • Membantu merawat luka melecur
  • Membantu merawat jangkitan kulat dan bakteria
  • Membantu merawat dan mencegah ruam lampin
  • Melembapkan kulit
  • Meredakan eczema dan psoriasis
  • Menyuburkan rambut
  • Menghilangkan regangan kulit
  • Memudarkan pigmentasi
  • Memudarkan parut
  • Membantu merawat gatal-gatal, merah dan alahan kulit

Kandungan Yang Ada Dalam Produk RenoSkin Medic Serum

Yang menariknya tentang produk ni ialah dihasilkan dari ekstrak buah zaitun dan herba herba terpilih semulajadi dan juga mengandungi Vitamin E, Vitamin A, Fatty acids dan Omega 6, menjadikannya lebih berkesan 70-80 kali ganda berbanding vitamin sintetik. Ia juga bebas bahan kimia dan sangat sesuai untuk bayi hingga orang dewasa.


Antara khasiat istimewa yang terdapat dalam Medic Serum hasil daripada bahan-bahan yang diekstrak seperti : 

Ekstrak Buah Zaitun
  • merawat dan membuang sel kulit mati
  • menghilangkan tanda-tanda penuaan
  • mengatasi masalah kulit berminyak
Ekstrak Kelapa Asli
  • mempercepatkan proses penyembuhan luka
  • bersifat antibakteria & antifungal
  • merupakan agen pelembap
  • mengurangkan masalah kelemumur
Herba Rosemary
  • dijadikan aroma terapi bagi minda pemakai
  • melindungi kulit dari radikal bebas & cahaya matahari
  • bersifat antiseptik untuk lawan kuman
  • meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yang dah rosak
  • memelihara kulit kepala dan rambut

Apa Yang Istimewa Tentang Produk RenoSkin Medic Serum?

Selain daripada berkesan untuk membantu merawat Eczema dan penyakit kulit, paling aku suka dengan produk ni kerana tekstur baunya yang harum berbeza dengan produk kesihatan yang lain. Picit je dari botol untuk beberapa titis atas tempat yang anda nak sapu tu dan bau yang keluar dari botol tu macam bau aromaterapi. Bila disapu, rasa macam pakai losyen je. Rasa kulit lebih lembut dan lembap bila serum meresap ke dalam kulit. Satu-satunya ubat penyakit kulit yang lembut dan tidak memedihkan kulit yang sensitif. 



Aku tahu ramai kat luar sana menderita Eczema dan habis ratusan ringgit untuk mencari penawar penyakit kulit yang berkesan. Walaupun Eczema ni bukan penyakit yang berjangkit tapi kalau tak dirawat dengan segera, ianya boleh menyebabkan penyakit yang kekal dan menyebabkan rasa tidak selesa bagi mereka yang menghidapnya. Harap-harap mereka yang menderita penyakit ni boleh dibantu dengan produk RenoSkin Medic Serum ni.

RenoSkin Medic Serum Berdaftar Dengan KKM

Sekarang ni banyak lambakan produk penyakit kulit yang ada dipasaran tapi korang yakin ke dengan produk yang dibeli tu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan tidak memudaratkan anda? Dengan produk RenoSkin Medic Serum, korang tak perlu risau kerana produk ini selamat untuk digunakan kerana telah mendaftar dengan KKM (Registration Nom NOT161106450K) dan juga didaftarkan dibawah kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice). Boleh semak disini (Carian Produk Lulus KKM).

Medic serum ini dicipta khas untuk membantu mereka yang ada eczema dari terus bergantung pada krim steroid atau krim kimia yang mempunyai risiko jangka panjang penggunaannya seperti kulit menjadi nipis, rapuh dan mudah luka. Dengan adanya kelulusan KKM, memang selamat digunakan untuk bayi dan orang dewasa. Oh ya! Korang boleh berhenti menggunakan RenoSkin Medic Serum apabila sembuh.

Testimoni Daripada Pelanggan Tentang Produk Ini

Ni testimoni dari diri sendiri bila guna produk ni pada anak. Biasalah bayi akan ada masalah ruam dan kulit kemerahan pada bahagian pipi, leher, punggung dan anggota lain. Kulit bayi ni sangat sensitif terutamanya yang baru lahir. Nazhan takde masalah ruam pada bahagian punggung cuma ada sedikit ruam pada pipi dan bawah dagu..mungkin sebab selalu berpeluh akibat cuaca panas. Kesian tengok dia menahan gatal, habis digaru mukanya tu sampai kadang-kadang tu ada kesan calar kat muka. Baru cuba produk RenoSkin untuk beberapa hari dan rasanya ada perubahan bila ruam tu dah nampak hilang. Dia pun dah tak garu lagi muka. Biasanya selalu merengek tapi sejak pakai serum ni, senyum je dia. Kita sebagai mak ayah, rasa tenang je bila anak nampak gembira.


Sebenarnya produk ni dah lama dalam pasaran, hampir 2 tahun dan 2018 merupakan tahun ketiga mereka dalam pasaran Malaysia. Hasil daripada keberkesanan produk ini telah menerima beratus-ratus testimoni ikhlas dari pengguna. Ini antara testimoni daripada mereka yang menggunakan RenoSkin. Medic Serum untuk alahan, kulit mengelupas, eczema, psoriasis, ruam, kulat air, kudis buta, kurap, panau, measless, HFMD, luka (melecur, melepuh, cedera) dan banyak lagi.







Cara Dapatkan Produk RenoSkin Medic Serum 

Kalau korang sendiri ada masalah ekzema dan masalah kulit sensitif atau kenal saudara mara dan kawan-kawan yang ada masalah seperti di atas, cubalah gunakan produk RenoSkin Medic Serum ni sebagai rawatan alternatif kulit. Tak salah untuk mencuba, korang tidak akan tahu samada produk ini berkesan atau tak selagi korang tidak mencubanya. RenoSkin ini datang dalam bentuk botol pam 80ml. Harga untuk satu botol cuma RM65 (Semenanjung) dan RM69 (Sabah & Sarawak). Kesan seawal 14 hari dengan harga mampu milik.

Sebarang pertanyaan berkenaan produk RenoSkin atau berminat untuk menjadi dropship, agen dan stokis, boleh hubungi melalui nom telefon dibawah:
Phone
016-4907155

Atau terus ke link ini dengan menghantar mesej renoskinblog untuk respon pantas
WhatsApp

Juga boleh layari laman sosial seperti yang tertera di bawah
Instagram 

Facebook

RenoSkin Medic Serum Penawar Untuk Eczema Dan Masalah Kulit Sensitif RenoSkin Medic Serum Penawar Untuk Eczema Dan Masalah Kulit Sensitif Reviewed by Nick Nashram on 10:35:00 PM Rating: 5

6 comments:

  1. sesuai sgt la tuk yg ada ank2 ni senang letak je dlm beg, senang nak guna blh bw kemana sahaja

    ReplyDelete
  2. menarik nampak tu...untuk exzema ni boleh cuba

    ReplyDelete
  3. Bagusnye produk ni.. Nanti boleh suggest dekat member...

    ReplyDelete
  4. Hmmm sesuai sangat kalau bagi produk ni dekat my sis ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Powered by Blogger.