Koleksi Ayat Pick Up Line Terbaik Untuk Bagi Awek Cair!

Koleksi Ayat Pick Up Line Terbaik Untuk Bagi Awek Cair!Untuk mengorat atau usha awek biasanya memerlukan ayat-ayat pickup line yang power, yang dapat membuatkan hati perempuan cair. Kepada yang tengah mencari ayat pick up line yang sesuai untuk tarik perhatian orang yang korang suka tu, boleh cuba senarai ayat pick up line di bawah. Gerenti ciar punya :)


Koleksi Ayat Pick Up Line Terbaik Untuk Bagi Awek Cair!

Bf : Awak , tahu tak bezanya awak dengan banduan?
Gf :Tak tahu.
Bf : Banduan terperangkap dalam penjara , tapi awak terperangkap dalam hati saya.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak tolong bacakan petikan ni?
Gf : Ermm nak baca sampai mana?
Bf : Sampai ke hati saya.
#ChiaChiaChia

Bf : Aina oh Aina
Gf : Sape tu, awak curang eh?
Bf : Eh mane ada.
Gf : Habis tu ape!
Bf : Ainak kahwin dengan you.
#ChiaChiaChia

Gf : Awak ada kipas tak? Saya panas ni.
Bf : Kipas apa?
Gf : Kipas angin laa ...tanye lagi
Bf : Ohh ingatkan kipas untuk bagi pengapit kita kipaskan kita kat pelamin
#ChiaChiaChia

Bf : Batu apa yang susah nak jumpa dan susah nak dapat?
Gf : Batu Caves,batu nesan,batu bata?
Bf : Salah.
Gf : Habis tu?
Bf : Batunang dengan awak.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak, saya dah tak sabar nak makan.
Gf : Makan apa?
Bf : Makan nasi minyak kita lah.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak kenal Airien tak?
Gf : Airien mana?
Bf : Airiendu kat u.
#ChiaChiaChia

Bf : Saya semakin tinggilah.
Gf : Berapa tinggi awak?
Bf : 180cm
Gf : Bagus
Bf : Kenapa pulak bagus?
Gf : Kerana semakin tinggilah harapan saya untuk memiliki awak selamanya.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak tolong saya ,saya sesat ni.
Gf : Sesat? Awak jangan main-main.
Bf : Ye, saya sesat kat dalam hati awak,awak boleh tak saya nak duduk lama kat dalam ni
#ChiaChiaChia

Bf : Awak ada jam tak?
Gf : Tak de...nape?
Bf : Saya ada jambatan untuk awak meniti ke hati saya.
#ChiaChiaChia

Gf : Awak jom main sorok-sorok.
Bf : Taknak lah
Gf : Alaa kenapa?
Bf : Sebab perempuan cantik macam awak susah nak jumpa.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak, saya accident.
Gf : Accident? Macam mana, teruk tak?
Bf : Saya accident terlangar hati awak.
#ChiaChiaChia

Bf : Apa beza awak dengan longkang?
Gf : Longkang?
Bf : Longkang mengalirkan air tapi awak mengalir ke dalam hati saya
#ChiaChiaChia

Bf : Awak tinggal bahagian mana eh?
Gf : Sana kat simpang 3
Bf : Saya rasa saya ada rumah berdekatan sana
Gf : Arh? Serius?
Bf : Rumahtangga kita!
#ChiaChiaChia

Bf : Awak ada bank tak?
Gf : Ada, kenapa?
Bf : Supaya saya senang bank in hati saya ke awak.
#ChiaChiaChia

Gf : Awak dapat berapa spm?
Bf : 9A 1C.
Gf : Apa yang C?
Bf : C u at our wedding.
#ChiaChiaChia

Bf : Awak tahu doraemon"?
Gf : Tahu.
Bf : Awak tahu kan,doraemon boleh keluarkan apa saje dari poket depan dia tu kan.
Gf : Tahu.
Bf : Tapi ,satu je yang awak tak tahu,yang doraemon tak boleh keluarkan awak dari fikiran saya.
#ChiaChiaChia

Gf : Awak lebih suka milo atau kopi?
Bf : Hmm...saya pilih kopi.
Gf : Kopi?
Bf : Ya kopi. Kopinang kau dengan Bismillah".
#ChiaChiaChia

Bf : Tahu tak apa beza awak dan jerebu?
Gf : Apa dia?
Bf : Jerebu masuk hidung saya, awak masuk hati saya.
#ChiaChiaChia

Post a Comment

13 Comments

  1. too much ayat pick up line sampai rasa macam nak muntah! betul nih...

    ReplyDelete
  2. power sungguh ayat ayat nye

    ReplyDelete
  3. hehehe..macam-macamlah hai..

    ReplyDelete
  4. blh tahan pickup line ni

    ReplyDelete
  5. SAYA NAK TANYA NI MCM MNA NAK LUPAKAN CRUSH SEBAB ITU
    KAN ZINA KAMI TAK BERCOUPLE TAPI SUKA SAMA SUKA ADA CADANGAN TAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba lupakan dia macam kau lupakan allah masa ingat dia

      Delete
    2. HAHAHAHAHAHA kan dah mendapat

      Delete
  6. Ada yg bgus..ada yang hambar.tpi memang win..👍👍👍

    ReplyDelete
  7. pick up line yang sangat bagus

    ReplyDelete
  8. Pwer abis ayat pickupline dya

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.