Bookmark Cantik DIY Sebagai Hadiah Hari Guru

Bookmark Cantik DIY Sebagai Hadiah Hari Guru l Menjelang je hari guru, ramai budak-budak kat sekolah tengah fikir nak bagi hadiah apa kat guru kesayangan mereka. Biasanya, guru-guru yang cantik, cun, hensem, sempoi dan penyayang yang akan dapat banyak hadiah, sampai penuh bonet kereta isi dengan hadiah dari pelajar. Guru disiplin dan guru yang garang memang konpem lah hadiah boleh dikira dengan jari, kadang-kadang tak dapat langsung. Masa sekolah dulu pun mesti korang double standard macam ni kan? hehe

Perlu ke bagi hadiah kepada guru?

Cikgu sebenarnya tak mengharap apa-apa balasan. Bagi aku cukuplah kalau pelajar-pelajar aku ni dapat keputusan cemerlang dalam subjek Bahasa Inggeris, subjek yang aku ajar sekarang. Cuma sebagai untuk mengenang jasa guru tu, boleh la diberikan sesuatu diatas tunjuk ajar dan pengorbanan yang dicurahkan. 

Tak perlu hadiah mahal, buat sendiri pun boleh. Bagi yang tak tahu nak bagi hadiah apa sempena hari guru, boleh ambil idea bookmark dibawah untuk dijadikan hadiah sempena sambutan hari guru.







Kredit to : Nadzera Suhaimin

Selamat hari guru kepada semua. Tanpa guru siapalah kita pada hari ni.

Post a Comment

7 Comments

  1. selamat hr guru. semoga berjaya mnjadi pendidik yg mencorak kejayaan anak anak murid yeee

    ReplyDelete
  2. sume yg diattach kreatif.seronok gak klu pandai DIY.

    ReplyDelete
  3. SELAMAT HARI GURU CIKGU NICK..BOOKMARK DIY YG MUDAH N CANTIK SEMUANYA.

    ReplyDelete
  4. wah lawa lah...mohon share ideanya ..terima kasih

    ReplyDelete
  5. lawa ....mohon share ideanya.......terima kasih

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.