Baju Kurung Najwa Moden Dan Murah Untuk Raya 2016


Baju Kurung Najwa Moden Dan Murah Untuk Raya 2016 l Biasanya perempuan 2 bulan sebelum raya dah mula tempah baju kurung untuk dijahit. Maklumlah, kalau lewat tempah tak siaplah jawabnya. Tukang jahit dah tolak sebab banyak sangat tempahan. Untuk koleksi baju raya 2016, kalau korang masih tak buat tempahan atau tak jumpa lagi baju kurung yang berkenan kat hati tu, jangan risau sebab baju kurung yang berfesyen moden ada dijual secara online pada harga yang murah. 

Klik gambar untuk tempah baju kurung Najwa yang moden untuk raya 2016

Kebanyakan baju kurung zaman sekarang ni menepati citarasa anak-anak dara dan mak-mak dara kat luar sana. Maklumlah, zaman sekarang ni perempuan mestilah nak 24 jam cantik dan bergaya. Baju kurung pun mestilah trendy, moden, selesa dan pada masa yang sama menutup aurat.

BAJU KURUNG NAJWA MODEN DAN MURAH UNTUK RAYA 2016

Untuk koleksi baju kurung raya 2016 ni, apa kata beralih kepada baju kurung Najwa yang cun melecun ni. Sekali suami,tunang atau pakwe tengok, tengok diorang cair meleleh dengan keanggunan korang pakai baju kurung Najwa. Lagipun, sempena raya 2016 ni, baju kurung Najwa sekarang ni menawarkan pelbagai jenis saiz dan warna untuk pelanggan. 


Apa yang istimewa tentang baju kurung Najwa?

✔ Material premium grade lycra (bukan yang murah)
✔ Lembut dan sejuk serta tak perlu gosok.
✔ Lengan berbutang (wudhu friendly)
✔ Leher berbutang (nursing friendly)
✔ Top loose cut (tidak nampk punggung)
✔ Skirt loose mermaid (kembang payung)
✔ Getah skirt yang mantap (tidak akan bergulung/terpusing)
✔ Top & skirt satu set.
✔ Sangat-sangat selesa dan sedap dipakai
✔ 100% Jaminan kepuasan


Sebenarnya banyak lagi pilihan warna baju kurung Najwa ni untuk dipakai sempena hari raya nanti. Boleh klik pada link kat atas tu. Gerenti berpinar mata korang nak pilih yang mana satu. Bagi aku semua cantik dan cun..hehe. Saiz yang disediakan dari saiz S ke saiz  3XL. Boleh rujuk gambar di bawah.


So, tunggu apa lagi, cepat tempah baju kurung Najwa sekarang disini : klik sini untuk tempahan baju kurung moden Najwa . Lelaki pun apa salahnya beli untuk isteri, cik tunang dan untuk girlfriend sekali :)

Post a Comment

3 Comments

  1. x perlu gosok tu pntg... ce bg najwa ni jd model bju kurung najwa tu..hahahaha...

    ReplyDelete
  2. comel2 belaka model tu. abe biasanya upah kak ngah yg jahitkan utk anak2..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.