Dapat Komisen Keempat Dari Job Di Rumah

Dapat Komisen Kali Keempat Dari Job Di Rumah l Semalam baru update entri pasal komisen ketiga dari Job Di Rumah, hari ni dah dapat komisen yang keempat. Amacam? Korang bayangkan rasa macam mana bila duit bertalu-talu masuk ke dalam akaun bank korang hanya dengan program Job Di Rumah sahaja? Jangan cakap aku tak payung pulak untuk kawan-kawan jana duit sekali melalui program Job Di Rumah ini.

Komisen keempat dari Job Di Rumah

Yang mana masih tak tahu tentang cara mudah untuk menjana side income melalui Job Di Rumah, aku terangkan secara ringkas disini. Ada 2 cara untuk hasilkan duit dengan program ini iaitu :
  • promosi affiliate Job Di Rumah dan dapat komisen RM25.00.  
  • buat kerja secara sambilan atau sepenuh masa dan dibayar dalam puluhan/ratusan ringgit/dolar. Penerangan lanjut ada di bawah.

Cara Buat Duit Dengan Kerja Melalui Job Di Rumah

Kerja ini terbuka kepada semua sama ada korang adalah suri rumah, pesara, pelajar dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiri.

Tempat Dan Waktu Bekerja

Boleh bekerja di mana sahaja asalkan ada akses internet. Di rumah, cybercafe, Starbuck, McD atau kedai mamak 24 jam. Tetapi sebaiknya di lakukan di rumah kerana ia lebih selesa dan tidak di ganggu oleh persekitaran yang bising.Tawaran kerja adalah dari seluruh dunia dan masa bekerja boleh di agihkan pada bila – bila masa. Pilih waktu bekerja sendiri, pada sebelah pagi, petang atau malam mengikut kesesuaian masa korang.

Gaji Dalam Dolar Amerika

Upah bagi setiap kerja tak sama, ada yang murah dan ada yang mahal. Ia bergantung pada bajet majikan itu sendiri dan jenis kerja yang di tawarkan. Nilai upah yang biasa di tawarkan adalah antara beberapa puluh ke beberapa ratus bagi setiap projek. Bagi projek yang lebih sukar atau memerlukan masa lebih panjang untuk di siapkan, ada yang mencecah ribuan dolar untuk satu – satu projek.

Oleh sebab majikan dari seluruh dunia, upah di bayar dalam nilai US Dolar. Ia bagus kerana dengan kadar tukaran matawang sekarang, pekerja dari negara seperti Malaysia dapat menjana pendapatan berlipat kali ganda walaupun jumlah upah dan projek yang di laksanakan sebulan tidak banyak.

Di Bayar Untuk Bekerja

Jangan bimbang sebab 100% kerja di rumah yang tulin dan asli serta dibayar untuk setiap kerja yang yang korang selesaikan. Korang tidak sama sekali akan terlibat dengan sebarang transaksi jual beli atau sebarang perniagaan antara syarikat dengan pelangan. Sebaliknya korang di bayar untuk bekerja dan menyelesaikan tugasan yang di beri bagi pihak syarikat.
Cara Daftar Dengan Job Di Rumah


Untuk mendaftar, boleh klik banner di atas atau boleh daftar disini.-->> Pendaftaran Jobdirumah. Panduan ini adalah untuk membantu korang yang pertama kali mencuba untuk menjana pendapatan melalui program ini. Percayalah, tak rugi daftar, memang berbaloi! 

Zaman sekarang semua barang harga naik, kos hidup pun turut bertambah. Orang lain poket penuh dengan duit, kita pulak penuh dengan resit. Nak cari duit mudah je kalau rajin usaha. Fikir-fikirkan la ye.

Post a Comment

4 Comments

  1. Haritu ada gak nak daftar job di rumah, tapi xde keberanian. haahah

    ReplyDelete
  2. makin banyak saja cara mudah untuk uang di internet... salut :)

    ReplyDelete
  3. TERINGIN JUGA NK BUAT KRJA DI RUMAH DGN NTNET TAPI XBERAPA YAKIN MAMPU BUAT...

    ReplyDelete
  4. Satu peluang untuk mereka yang teringin menambah pendapatan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.