Tips Dan Rahsia Untuk Anak Jadi Pintar Cerdas

Saya masih ingat lagi, sewaktu saya kecil dahulu, saya mula belajar membaca sewaktu saya darjah 1 (umur 7 tahun), masuk darjah 2 (umur 8 tahun), barulah saya pandai membaca dengan agak lancar. Boleh dikatakan, semua rakan-rakan sekelas saya hanya pandai membaca selepas masuk darjah 2. 

Berbeza dengan anak-anak zaman sekarang. Pada umur 6 tahun, sebelum masuk darjah 1, mereka sudah pandai membaca. Dulu anak-anak yang berumur 4-6 tahun, banyak bermain nyorok-nyorok, kejar-kejar, cakar ayam, teng-teng dan sebagainya.. Tapi kini, anak-anak yang berumur 3 tahun pun sudah ada ipad/tablet sendiri. 24 jam dengan gajet.

ZAMAN SEKARANG ZAMAN ANAK-ANAK PINTAR

Boleh dikatakan, hampir semua ibu-bapa inginkan anak mereka menjadi anak yang pintar dan cerdas. Namun, tanggungjawab untuk mendidik anak itu diserahkan bulat-bulat kepada pihak penjaga, nursery, guru tadika dan juga orang gaji. 


Sebenarnya, untuk menghasilkan anak yang pintar, terdapat beberapa teknik dan formula yang boleh digunakan. Ia sebenarnya bermula dari sejak anak tersebut di dalam kandungan lagi. Untuk ibu-ibu yang sudah melahirkan anak, usah risau, ianya masih belum terlambat untuk membentuk anak-anak anda untuk menjadi anak yang pintar dan cerdas.

TIPS DAN RAHSIA UNTUK DAPAT ANAK PINTAR DAN CERDAS

Memperkenalkan, ebook "Anak Pintar Cerdas"...rahsia bagaimana untuk mendidik dan mengajarkan anak anda, agar mereka, menjadi anak yang pintar dan cerdas, serta boleh membaca sebelum masuk ke tadika lagi. Klik gambar di bawah untuk download. 


Melalui ebook ini, anda akan diajar tips & teknik, bagaimana anda boleh mendidik & mengajar anak anda supaya pandai membaca, sebelum mereka masuk ke tadika lagi. Lagi cepat mereka pandai membaca, maka lebih banyaklah perkara yang boleh mereka belajar. 

Ebook ini mengandungi 5 bab : 

BAB 1 : Teknik Semasa Kehamilan 
BAB 2 : Rahsia Kenapa Bangsa Yahudi Genius 
BAB 3 : Teknik Selepas Hamil 
BAB 4 : Teknik Pemakanan Berkhasiat 
BAB 5 : Teknik Ajar Anak Membaca 

Segera dapatkan ebook ini dan baca semua tips tersebut. 3 buah ebook bonus yang menarik akan diberi percuma. Ebook ini ditujukan khusus untuk para ibu bapa kerana kitalah insan yang paling ikhlas dalam mendidik anak-anak dan benar-benar ingin melihat anak-anak kita berjaya. Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!

Post a Comment

5 Comments

  1. nice.. walaupun kita lagi. tapi elok jugak untuk anak buah,,heheeh

    ReplyDelete
  2. Asalam NH..perkongsian yang sangat bermanfaat..melenter buluh biar dari rebungnya...didik anak rangsan minda anak..pasti boleh

    ReplyDelete
  3. Klu boleh selepas susu ibu..bg anak susu kambing..klu blh..hehe

    ReplyDelete
  4. bila baca tagline atas tuh rasa macam takut plak.....60,000 GRADUAN MASIH MENGANGGUR......saya tak nak masuk dlm list tuh..... T_T

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.