Cara Mudah Untuk Buat Duit Dengan Jobdirumah.com

Sebenarnya aku cemburu dengan blogger-blogger yang tak putus-putus dapat komisen dari Program Affiliate Job Di Rumah (JDR). Dah lama program Job Di Rumah ni beroperasi, cuma baru sekarang terdetik nak daftar. Yang rasa nak tambah duit poket tu bulan-bulan, cara yang paling mudah untuk buat duit dengan Jobdirumah.com.

BOLEH PERCAYA KE JOB DI RUMAH ?
  
Job Di Rumah merupakan sebuah program buat duit secara online yang boleh dipercayai. Bayaran komisen telah dibayar tepat pada masanya. Ada dua jenis cara menjana pendapatan melalui program JDR ni. Antaranya ialah :


Program Affiliate Partner (dibayar komisen). Korang akan dibayar RM25.00 untuk setiap orang yang join Jobdirumah.com melalui link affiliate korang. Kalau sehari 4 orang join, korang dah dapat RM100.00 tunai. Komisen di bayar pada setiap awal bulan iaitu antara 5 haribulan ke 10 haribulan terus ke akaun bank
 
Pendaftaran Adalah PercumaAnda tidak perlu bayar apa, cuma daftar di sini sahaja : http://jobdirumah.net/dap/a/?a=8395  atau disini http://jobdirumah.com/affiliate.php.  Dah siap daftar, hantar link affiliate korang kepada rakan-rakan atau saudara mara untuk diorang join samada melalui email atau whatsapp dan korang akan dibayar RM 25.00. Mudah kan? 


Buat Kerja Dari Rumah (dibayar dalam USD). Upah bagi setiap kerja tak sama, ada yang murah dan ada yang mahal. Ia bergantung pada bajet majikan itu sendiri dan jenis kerja yang di tawarkan. Oleh sebab majikan dari seluruh dunia, upah di bayar dalam nilai US Dolar. 

Sebagai contoh, kalau korang hanya buat satu job sahaja setiap minggu secara sambilan dengan upah sebanyak USD$50 dolar tiap job. Dalam sebulan, korang mampu menjana sebanyak USD$216 dolar atau bersamaan dengan RM930.12 ringgit.

Pendaftaran Dengan Membayar RM 50 Bayaran yang di kenakan ini adalah untuk pembelian panduan asas dan video tutorial. Username dan password untuk akses ke Panduan Jobdirumah di laman ahli akan di emelkan sebaik sahaja diorang mengesahkan pembelian. Pendaftaran boleh dibuat disini : Daftar Buat Duit Job Di Rumah.

 CONTOH KOMISEN YANG DITERIMA OLEH BLOGGERS





Antara komisen yang beberapa bloggers dah dapat. Bagi yang masih mencari-cari sebuah program buat duit yang bagus di internet, aku cadangkan supaya korang menyertai Program Job Di Rumah ini kerana ia terbukti sebagai sebuah program buat duit yang boleh dipercayai. Tunggu apa lagi, daftar sekarang! Program Buat Duit Job Di Rumah.

Post a Comment

4 Comments

  1. Mmg dah ramai bloggers yg buat duit dgn jdr ni..sgt mudah dan boleh dipercayai..:)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... nick,

    macam menarik aje... boleh join nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Mcm mana cara nya ye..boleh guide x...sya dah join dah tp x tau camne nak mula..nick leh guide i x

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.