Cantik Dan Hensem Selepas Amal Diet Atkins

Saya mengamalkan diet atkins almost 3 month. Alhamdulillah,even masa mula-mula start, aduhhh rasa susah sangat but at the end hasilnya kita dapat rasa. Saya still lagi nak aim berat idaman saya. Mohon tunjuk ajar dari ahli-ahli group. Sebab sometime berat statik, adakah itu normal? From 75kg now 58kg.


Kenal disebabkan "diet atkins" Kami berkenalan. diet sama-sama & senam sama-sama..sekarang hidup bersama. Dari XXL ke S, terus plan nak nikah..haha. 22/11/14 kami disatukan. Harap lepas kahwin tak gemok balik . Never give up! 


Kat atas ni adalah antara komen daripada mereka yang telah mengamalkan diet atkins. Pertama sekali bagi mereka yang nak kuruskan badan, aku suggest korang join Kelab Diet Atkins [Malaysia] kat Facebook. Tengok gambar kat dalam group tu je dah boleh memotivasikan korang untuk nak jadi macam diorang. 

Dalam group ni, korang akan tahu menu dan resepi masakan untuk diet, senaman apa yang boleh dibuat dan berat badan yang ideal untuk lelaki dan perempuan. Memang susah nak lawan nafsu makan,lebih-lebih lagi ada orang belanja..haha. Apapun, terpulanglah pada diri masing-masing. Nak jadi macam diorang kena istiqamah..no pain no gain, right?

Sekadar perkongsian dan motivasi untuk semua :) 

Post a Comment

10 Comments

  1. bukan senang nak kawal nafsu makan ni....susahhhh

    ReplyDelete
  2. Nampak betul ketara diorang yang amalkan diet atkins ni.

    ReplyDelete
  3. huwaaaa menangisi nk tahan napsu makan yg sedap2 ni hohoho diet oh diet!

    ReplyDelete
  4. adakah sebab entri saya, cikgu post pasal diet atkins ni. sobs.

    saya memang nak try atkins. sebulan pon jadi la. haahaha

    ReplyDelete
  5. sis ni maintain jer dr dulu . cuma bila umur bertambah , perut tu mudah jer naiknya ... kadar metabolisme dah makin krg kot ...

    ReplyDelete
  6. gua ade penyakit....penyakit malas..hahaha

    ReplyDelete
  7. Kawan IM ada buat diet ni. Kena konsisten yg pasti..

    ReplyDelete
  8. amal diet yg betul msti kurus..

    ReplyDelete
  9. Nampak macam senang je nak kurus. Tu nak capai dari 80kg ke 50kg, makan masa 3 bulan tu.

    ReplyDelete
  10. fuh... mcm senang... tp hanya tuan badan je yang tahu berapa seksanya (tgh berkira2 utk cuba) uhuk

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.