Trafik Jatuh Menjunam Di Hari Raya


Trafik dah jatuh menjunam ke gaung yang dalam..hahaha..itulah penangan masa hari raya. Orang beraya, blog pon sama-sama beraya. Memang jatuh macam nangka busuk jatuh tersembam ke tanah. Raya pertama UV blog aku dapat 200++ je. Bila dah masuk raya kedua baru naik sikit trafiknya..heheh..biasa la tu. Blog aku ni baru berumur 5 bulan. Baru nak merangkak. Kalau blogger yang dah lama at least dapat jugak maintain UV 1000++ ke atas. PV pun tak lepas sampai 4k. Sekitar 2k je dapat setiap hari. Stress jugak tengok. Masa raya mana ada orang  nak layan blog kan. Hari Raya so kenalah beraya. 




Ada tak blogger yang trafiknya mencanak walaupun hari raya? Trafik siapa yang mencanak, sila angkat kaki dan tangan. Nanti aku nak datang terjah blog tu. Blog tak glamour macam blog aku ni, confirm la trafik jatuh merudum bila tiba hari raya. 


Entri lain yang anda mesti baca :  

Post a Comment

10 Comments

  1. hehe biasa la raya tp traffic blog sy pom mmg jatuh sejatuhnya!

    ReplyDelete
  2. semua duk sibuk beraya..hahah..takpa, kasi up la sikit trafik tu.

    ReplyDelete
  3. fuh dasatnya jumlah visitor. banyak gile babeng



    p.s : churp/nuffnang kite sikit je tak banyak macam u punye :P

    ReplyDelete
  4. miss volvo : yg ne ciput je kalo nak banding dengan blogger lain..nuffnang pun lama lagi kot baru leh cashout :)

    ReplyDelete
  5. semua sibuk beraya bro ..haha..
    Aku ni haa ..dari dulu 700-900 sekarang 100-250 pun susah bro ... haish

    ReplyDelete
  6. kalo nak naikkan trafik tu memang susah..lebih-lebih lagi kalo blogger baru..nak turun senang je..hahah

    ReplyDelete
  7. aha mmg pn jatuh menjunamm :(

    ReplyDelete
  8. Haaaiz.. mmng traffic jatuh. Blog aku paling parah PV. trcabar betul! Tunggu la Raya tahun depan.

    Nick, aku ada amik & quote kan ayat kau kat atas tu. Aku pun nak ikut terjah kalau2 ada blogger traffic mencanak..

    ReplyDelete
  9. raimi : memang jatuh sakan..xpa, cari jalan lain nak up trafik balik..ambil je bro :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.