Blog Nick Nashram Dah Ada Google Sitelink. Korang?

GOOGLE SITELINK NICK NASHRAM

Hari ni aku saje-saje la taip keyword "nicknashram" kat google. Baru aku perasan yang aku dah ada Google Sitelink. Woaa..macam best je. Rasanya dulu tak ada. Apa-apa pun alhamdulillah la. Tak sangka pulak blog aku yang berumur tak cukup pun setahun jagung, baru 4 bulan dah ada Google Sitelink. Terima kasih la encik google. Terima kasih jugak kepada semua pengunjung blog dan mereka yang selalu komen kat blog aku ni. Nanti aku belanja korang makan MCD ye :)

Macam mana nak dapat Google Sitelink?

Aku pun tak tahu macam mana nak cakap. Sesetengah orang cakap sebab populariti.  Asalkan blog popular, optimized dan struktur dia kemas, dapat la Google Sitelink. Tapi rasanya blog aku tak popular pun di kalangan blogger ne, followers pun 298 orang je. Mungkin popular kat search engine kot. Korang baca tips yang aku post dekat sini : 

Penting ke Google Sitelinks?

Google memberi Sitelinks kepada blog yang mempunyai prestasi. Secara tak langsung menambah kredibiliti blog tersebut. Pengguna internet juga lebih mempercayai blog yang mempunyai Sitelinks kerana ianya menampakkan ciri-ciri blog atau laman web yang hebat, menarik dan bermutu. Oleh itu, mana-mana blog yang mempunyai Sitelinks akan menerima lebih banyak klik dari Search Engine.

Post a Comment

9 Comments

  1. Anonymous24 July, 2012

    saya pun ada google sitelink,hehe

    ReplyDelete
  2. mesti blog cik mimey ne femes :)

    ReplyDelete
  3. Google Sitelink ni mcm kalau kitas taip nama blog kat Google, then terus kuar eyh? huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. yeah,,kalo kita taip nama blog tu kat google akan keluar nama blog tu dalam bentuk google sitelink..cam style je tengok..huhu

    ReplyDelete
  5. bagusnye ada..kita tak de..sadis,,hehe

    ReplyDelete
  6. xpa,,maybe amek masa sikit kot..cuba check cara nak dapat google site tu kat internet..ada bnyak..huhu

    ReplyDelete
  7. aku tak pasti blog aku ada sitelink sebenar atau tak sebab kat webmaster takde pn cakap dapat sitelink..

    ReplyDelete
  8. aku rasa blog ko dah ade sitelink tu..dah lama blogging pastu popular pulak.cuba r taip nama blog dekat google tu.

    ReplyDelete
  9. rase bukan sebab popular ..sbb blog sy dulu pon ade sitelink..pdhal 60 followers and entry baru 4 jek..mb sbb ade letak ape2 coding atau hantar link blog kt mane2 kot...sy pn x ingat..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.