Fashion Gadis Melayu Bertudung Sekarang Yang Makin Keterlaluan!

Fashion Gadis Melayu Bertudung SekarangMajoriti taste lelaki melayu bukan macam body Nicki Minaj atau Kim Kardashian. Sexual attraction mereka lebih kepada wanita yang berdada sedang, besar dan body yang solid, bertudung tak tutup dada plus baju kurung ketat, make up kasi flawless then edit guna 360 camera.

Apa gunanya berhijab tapi menampakkan bentuk tubuh terutamanya bahagian dada.

Tudung singkat + Pakaian ketat = A Masterpiece. Mereka tengok banyak kali pun best lagi especially dari belakang nampak body solid dan punggung yang menyerlah. Orang kita tak suka dengan wanita yang terdedah, Dulu mungkin, tapi sekarang mostly dah berubah arah sebab boring tengok perempuan semi-bogel.

Hijap Fetish. Satu tarikan sexual terhadap perempuan bertudung. Lagi 'bertutup' lagi mereka suka, Hijab Fetish bukan fetish terhadap golongan Niqabis. Tapi satu fetish kepada golongan Jilboobers, Hijabitch dan mereka yang berpakaian Islamic tapi tidak mengikut syariat, Tutup aurat tapi telanjang, Pakai tudung dan guna Push Up bra supaya tetek terserlah di udara untuk dijadikan penarik, Satu perbuatan yang merangsang sexual excitement dikalangan lelaki secara tidak langsung mewujudkan satu Fetish dan Sexualization terhadap wanita bertudung.

Kalau niat nak tutup aurat, tutuplah dengan sempurna..jangan jadi macam pembalut nangka

Berpunca dari wanita yang cuba nak menutup aurat tapi gatal mengenyam dengan tidak melakukannya dengan sempurna. Mereka akan biarkan bahagian dada terdedah atau berpakaian ketat supaya nampak body shape bertujuan untuk meraih 'market value' dikalangan jantan-jantan yang tinggi imaginasi.

Sama ada mereka memang jahil atau tersangatlah horny, dalam masa yang sama nak ikut Tuhan. Mereka cuba bodohkan orang ramai kononnya mereka muslimah yang cintakan Tuhan tapi dalam masa yang sama juga, mereka tidak dapat tahan perasaan untuk menyerlahkan badan bagi meraih perhatian.

Sumber : Auni Ameera

Post a Comment

7 Comments

  1. Memalukan... Akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. heh..heh..wanita mmg obses dgn kecantikan tapi perlu hijrah arah lbh baik

    ReplyDelete
  3. Kdg2 menjengkelkan tgok2 pompuan yg bertudung tp berpakaian ketat. Terjojol mana yg x perlu ditunjukkan. Tergugat iman pakcik ni.. sabor je la.

    ReplyDelete
  4. Mungkin mereka kena perbetulkan niat sbnr mereka berhijab.... jgn nak ikut trend atau fesyen je...

    ReplyDelete
  5. sy tak berani fesyen cmni..malu kut orang tengok huuu
    bagaimana mana agaknya mereka boleh begitu yakin??

    ReplyDelete
  6. HIJAB...is the veil that has to be drawn over our body, our behaviour, and our speech.

    Sharing review blog:
    www.jomaffiliate247.com/2017/01/8-blog-lelaki-pilihan-madam-mengenai.html

    ReplyDelete
  7. Zaman sekarang ni macam-macam laa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.