Panduan Resepi Dan Menu Diet Atkins : Jangan Terkejut Tengok Inilah Hasilnya!

Panduan Resepi Dan Menu Diet Atkins : Jangan Terkejut Tengok Inilah Hasilnya! Hidup tak selalunya indah. Perkataan 'GEMOK' jadi pembakar semangat. Nekad untuk kuruskan badan dengan makan ubat pelangsing tapi tak kekal lama.Masalah kesihatan janganlah cakap.Sampai masok hospital dibuatnya.Serik kau. Member ajak DA . Macam pelik bila tak makan nasi.Tapi tak cuba tak tahu.8 bulan berusaha dengan gigih akhirnya. Dari 89 kg sampailah 48 kg sahaja. Makan ikut dalam group ni je.Workout kadang-kadang. Tak makan dah pun collagen sebab malas. Kalau putih tu pun sebab mungkin penangan air kosong atau cahaya matahari masa snap pic tu 😂.Cuma nak beritahu, "Berusaha sampai berjaya. 

Hasil dari diet atkins. Mudah je nak cantikkan? Kredit kepada tuan gambar

Kecantikan terserlah dengan amalkan diet atkins selama 6 bulan. Kredit kepada tuan gambar

Hasil penat lelah melalui diet atkins. Kecantikan kian terserlah. Kredit kepada tuan gambar


KENAPA PERLU AMAL DIET ATKINS?

Bagi mereka yang bertekad untuk kurus, tanamkan azam dalam hati untuk buat perubahan fizikal pada tubuh selepas baca artikel ini. Dari bertahun-tahun berada dalam fasa 'gemuk', 'chubby', 'obes' (tak kiralah apa istilah yang digunakan), it is time for you to say goodbye to stubborn fat inside your body and put an end to it. Berapa banyak air mata mengalir bila diejek kerana gemuk? Betapa panas hati bila dibandingkan dengan orang kurus. Orang lain nak gemuk biarkan, asalkan bukan kita. Kita semua sebenarnya dilahirkan cantik dan hensem, tapi kecantikan dan kehenseman itu disembunyikan disebalik kegemukan.  

Bagi mereka yang baru nak berjinak-jinak dengan diet atkins, digalakkan untuk memahami diet atkins secara keseluruhan terlebih dahulu. Gerenti tak menyesal kalau amal diet atkins ni. Bayangkan dari fizikal gemuk berubah kepada cantik dan hensem. Tak percaya boleh tengok gambar-gambar di atas hasil dari diet atkins. Siapa yang tak suka! Yang single tiba-tiba ramai peminat dan yang dah kahwin pulak suami/isteri bertambah sayang. Ingat, tiada siapa yang boleh mengubah diri kita selagi kita sendiri tidak cuba berubah untuk jadi lebih baik.

PANDUAN RESEPI DAN MENU DIET ATKINS

Kompilasi resepi yang dikumpul di groud KDA

Nak kurus tak pemakanan tak dijaga tak jadi jugak. Yang menariknya, diet atkins ni korang tak perlu berlapar. Boleh muat turun fail dibawah sebagai rujukan :

Post a Comment

3 Comments

  1. diets atkin baik utk kshtan...tapi nampak gadis2 berpipi montel comel juga kan heh..heh..

    ReplyDelete
  2. matlamat yg tk pernah trcapai hihihi

    ReplyDelete
  3. mental belum kuat lagi..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.