4 Blogger Menang Contest Menulis Tips Belajar Bahasa Inggeris

Contest Menulis Tips Belajar Bahasa Inggeris l Sebenarnya contest ni dianjurkan oleh Omni-translation secara private di mana beberapa orang blogger dipilih oleh Team Editor untuk mengarang tip mempelajari Bahasa Inggeris. Syaratnya mudah sahaja iaitu blogger dikehendaki menulis artikel mengenai apa sahaja asalkan berkaitan dengan tips untuk membantu orang ramai lebih memahami bahasa inggeris.

Contest ini dijalankan secara private dan dihadkan kepada mereka yang benar benar layak sahaja iaitu dari segi kualiti penulisan di blog. Pemenang dipilih berdasarkan kriteria yang ditetapkan dan hadiah wang tunai akan diberikan kepada pemenang.

Tempat Pertama : RM 150
Tempat Kedua : RM 50
Tempat Ketiga : RM 50
Tempat Keempat : RM 50

TIPS BELAJAR BAHASA INGGERIS TERBAIK DARI 4 ORANG BLOGGER

Tempat Pertama : Blogger Nick Nashram

Komen dari team editor : Tutorial ini kami pilih ia antara yang terbaik ialah kerana ia mempunyai 2 perkara yang kami maksudkan di atas. Dimana, ia ada nasihat dan juga contoh untuk pemahaman kita lebih baik dan cepat.Contoh nasihat daripada Nick juga istimewa kerana ia menggunakan medium yang biasa kita hadapi. Seperti contoh, berlatih di depan cermin, bercakap dengan kawan, dan sebagainya, Dan setiap post ini saudara Nick ada beri pencerahannya satu persatu. Saudara Nick juga ada menyentuh perkara yang lebih detail seperti vocab dan juga tense yang kami pasti akan lebih memudahkan anda mempelajari asas pengetahuan ini. Dan juga, beserta contoh.


Tempat Kedua : Blogger Azskel Isnirin

Komen dari team editor : Article ini berikan beberapa contoh untuk anda lebih bersemangat dan mudah untuk belajar.Begitu juga dengan beberapa contoh. Tapi sususan article agak tidak kemas. Walau bagaimanapun, saudara Azskel masih lagi berusaha untuk buat article terbaik untuk kita semua.


Tempat Ketiga : Blogger Mohd Shubhi Abdul

Komen dari team editor : Pendapat kami, penulisan dari Saudara Shubhi adalah yang terbaik kerana contoh yang diberikan adalah antara yang paling dekat dengan kita semua. Penulisannyanya di blog juga kemas sekali gus memudahkan anda mengamatinya.


Tempat Keempat : Blogger Mera Hussain

Komen dari team editor : Penulisan dari Saudari Mera juga agak baik kerana beliau ada review buku khas untuk pembelajaran kanak kanak. Buku yang berbentuk pembelajara audio ini jarang jarang sekali di guna ramai sedangkan ia akan membuatkan kanak kanak akan rasa lebih mudah untuk belajar kerana ia seakan bermain. Anda boleh luangkan masa di blog Mera untuk mengetahu lebih lanjut mengenai review boo elektronik ini.


Dan berikut merupakan antara entri entri lain tentang tips dan cara belajar bahasa inggeris yang korang patut singgah .

Post a Comment

6 Comments

  1. Congrats! I also have a blog dedicated to teaching English in the classroom. Pls check this out! Thanks..
    paduka2.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Wah tahniah xsesia tulis tutorial..xsemua tahu menulis dgn baik dlm BI..

    ReplyDelete
  3. hebat kan tahnia mereka ni

    ReplyDelete
  4. Nice post sir http://gudangvideo.info

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.