Rindu Gaji 200%


Terasa rindu pulak dekat gaji. Hampir 2 bulan menyepi tanpa berita. Apa khabar agaknya dia sekarang? Saya rindu awak 200% ni. Bukan setakat saya, bahkan seluruh rakyat Malaysia rindukan awak..kecuali orang yang ada 2.6 billion je yang dah tak ingat kat awak.

Kenapa awak lambat muncul eh tapi cepat menghilang? Nanti kalau awak muncul, singgah la kat poket saya selalu. Poket saya ni memang khas untuk awak sahaja.
  
Kerinduan pada gaji yang membuatkan kita merana menghitung hari detik demi detik. Seksa weh menunggu gaji bulan ni. Mujur ada side income dari blogging. Boleh la cover sikit. 

Dah dapat gaji nanti, asingkan dulu duit simpanan at least 10% daripada gaji. Asingkan juga bahagian untuk ibu, ayah dan mertua kita. Moga mereka gembira dan sentiasa mendoakan kita. Jangan lupa untuk bersedekah. Agar rezeki bertambah.


Post a Comment

4 Comments

  1. Oklah..saya belanja klik iklan IKEA satu..duit raya

    ReplyDelete
  2. saya singgah sini klik IKEA :)

    ReplyDelete
  3. xlama lagi masuklah tu...bolehlh setakat nk tolong apa yg patut.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.