Wanita Ini Dikecam Sebab Guna Troli Logo Tak Halal


Sekeping gambar yang diambil di sebuah pasar raya yang menunjukkan seorang wanita menggunakan troli yang berlogo tidak halal untuk membeli barang keperluan. Gambar yang dimuatnaik di Facebook mendapat pelbagai reaksi daripada pembaca. Antaranya : 

Lepas baca ni baru aku tahu troli pun ada dua jenis, halal dan non halal. Tapi rasanya untuk pasar raya yang tertentu sahaja. Kalau Mydin atau Tesco, semua troli jenis yang sama sahaja. Rasanya wanita ni pun tak sedar yang pasar raya tu ada asingkan troli untuk barangan yang halal dan non halal.

Post a Comment

8 Comments

  1. Agaknya tak perasanlah tu kot...ingatkan semua troli bolehtolak jer ikut suka..lain kalikena perhati betul2 ni..

    ReplyDelete
  2. dia tak perasan kot..betul tu kata eff eusoff tu drpd amik pic pompuan post kt fb baik la dia tegur direct soh tukar trolley kan...

    ReplyDelete
  3. pastinya dia tak perasan Nick, budaya sebar aib orang ni semakin berleluasa, seronok sebar pastu kutuk ramai-ramai, menakutkanlah kan,

    ReplyDelete
  4. sy pun 1 st time nmpk troli macam ni. selalu tu sepesen je sume. Hihi!! baru tau.,

    ReplyDelete
  5. aku pon x perasan.. klau tulis kt tepi tu je.. adoila haii

    ReplyDelete
  6. mgkin tak perasan..salah dia kah??

    ReplyDelete
  7. rasanya tak perasan tu...

    ReplyDelete
  8. most of us tak perasan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.