Pernahkah Anda Di-reject Atau Me-reject Seseorang?

Semalam ada tengok cerita kat You Tube di mana seorang laki ni kena reject sampai 10 kali bila dia nak confess perasaan dia tu kat perempuan yang dia suka..hahah. Berbalik kepada tajuk entri, tak dinafikan korang pun pernah alami benda kat atas ni even sekali..samada korang yang kena reject atau korang yang me-reject seseorang. Walaupun sekarang ni korang dah ada teman baru atau maybe dah berkahwin..tapi rasanya kisah di-reject atau me-reject ex pasangan tu korang akan ingat sampai bila-bila.

SEBAB-SEBAB KORANG DI-REJECT ATAU ME-REJECT

1.tak setia dan curang.

2.cemburu yang melampau.
3.kantoi dengan pasangan.
4.suka sangat mengongkong.
5.samada korang playboy/playgirl.
6.sibuk sampai takde masa nak layan pasangan.
7.tak sama taraf-rupa,status,pendidikan.
8.terlalu memilih nak cari yang perfect.
9.jodoh korang bukan dengan dia la tu.
10.tarikh lahir korang iaitu 1-1, 1-9 atau 7-2 di mana akan ada masalah bila kahwin nanti..percaya tak? :) 

So, kepada sume blogger yang cantik dan hensem, pernah tak korang menjadi mangsa kena reject dengan seseorang atau korang yang sendiri yang mereject seseorang tu..salah korang ke salah si dia? sama-sama share kat sini :)


Post a Comment

48 Comments

  1. penah reject sbb terlalu gedik,terlalu memaksa, dan mcm2 lagi terlalu yg boleh memalukan beliau..haha...di reject? xpenah lagi..hahaha

    ReplyDelete
  2. @hazwan hairy
    kalo bab gedik tu aku setuju..biasa la tu perempuan..ko hensem takpa leh cari lain..hahah

    ReplyDelete
  3. emm dua-dua penah rasa tapi bukan kena reject secara direct..salah sendiri sbb tiba2 putus tanpa kata.hahaha..tak kisah pun dan tak nyesal ;)

    ReplyDelete
  4. @Irfa
    huhu..takpa, kisah lama tu tutup.buka buku baru pulak :)

    ReplyDelete
  5. Sy prnh d'reject . ahaha . sbb sy tak lawa . kbhaii :)

    ReplyDelete
  6. sakit benOr hati kalu kena reject tapi tak sanggup pula nak mereject orrang..jiwang apakah aku ini..hahaha

    ReplyDelete
  7. jawapan saya cikgu kat sini :

    http://www.akumad.com/2012/10/aku-kene-reject-sebab.html

    hehehehe

    ReplyDelete
  8. penahhh!!penat tau tggu betaun2..suddenly ex dia dtg balik senang2 je nk return..
    skt at tol!grrr!! sgguh terkilan.
    *lps tu kan..dia plak yg kene tggl ng ex dia balik..huuuu

    ReplyDelete
  9. saya selalu DI-REJECT :')

    ReplyDelete
  10. pernah reject...sbb laki tu terlalu mendesak..lgpun saya perempuan pertama dia dpt berbual...sblm ni hanya ckp kasar shj bdk laki tu tahu...

    ReplyDelete
  11. hmm...penah reject orang......huhuhu

    ReplyDelete
  12. tak pernah kena reject . eh , terbangga pulak :D

    ReplyDelete
  13. Tak pernah kena reject, ehh. hahaa
    Tapi reject orang ade.. ekekee

    ReplyDelete
  14. dengan riak dan takburnyaa sy menafikan yg sy pernah kena reject sekali.. dan sy akan pastikan ia tak akan berulang kembali :) ahhahaha

    ReplyDelete
  15. aku tak pernah kena reject sebab aku terlalu malu untuk confess..hahaha

    tp untung jugaklah kadang2 jadi berani. so masa berani tu ok je..hehe

    ReplyDelete
  16. kena reject ngan awek purdah. tapi xmengalah

    ReplyDelete
  17. direject dan mereject both of that.. hahaha ala x smpai jodoh yg benar nnt dah ada ok la tu :) by the way x pham yg part last skali 1-1,1-9,7-2????
    ape tuu

    ReplyDelete
  18. errr, pernah kene reject ke ehh? sbb tak pernah propose kot. hehe :D

    ReplyDelete
  19. pernah me-reject. hahahaha (macam ketawa jahat pulak)

    ReplyDelete
  20. KY pernah me-reject dan di-reject, tapi bukan sebab2 yg tertulis di atas, mungkin memang bukan jodoh kut...

    ReplyDelete
  21. byk kali kena reject sbb sebelah saya lagi cantik.. tp xpe, xpernah patah semangat pun. tp klu akhirnya benda tu bukan hak kita, its fine.. ok je.. mungkin rezeki saya kt tempat lain. we never know until we try it right??
    or mybe try & error =)
    ~xsemestinya reject sbb cinta kan

    ReplyDelete
  22. dua2 prnah.. hahaha
    direject sbb dia nk blik kt ex dia..
    tp itu x bermkna dunia ni berakhir..
    truskn memburu.. hahaha
    -- juz kidding!

    ReplyDelete
  23. saya reject sebab saya suka mereject ..jadi saya approve bila rasa nak approve..huahua

    ReplyDelete
  24. nick! saya tag awak kat satu segmen nie taw :D

    http://wanie-raina.blogspot.com/2012/10/segmen-2-terjah-follow-menaik.html

    just nak bgtawu je haha

    ReplyDelete
  25. Me reject dan di reject, dua2 pernah. Pengalaman =)

    ReplyDelete
  26. Pernah direject dan mengreject. Biasalah tak semua orang akan penuhi cita rasa kita dah vice versa. hehe

    ReplyDelete
  27. Pernah kena reject ngan awek cun..huhuhuuhu.
    Kisah lama..kisah remaja....

    ReplyDelete
  28. Pernah kena reject ngan awek cun..huhuhuuhu.
    Kisah lama..kisah remaja....

    ReplyDelete
  29. em..pernah berada kat 2 2 situasi. tapi bila pikir balik kelakar

    ReplyDelete
  30. gua reject orang...haha...kisah lama

    ReplyDelete
  31. direject atau mereject... maksudnya belum sampai mase lah tu nak jumpe yang sesuai...tak gitu? hihi

    ReplyDelete
  32. Pernah mereject..!! wahh ayat bajet hot keyh . huhu

    ReplyDelete
  33. aku reject org..jahat x?

    ReplyDelete
  34. ada yg benar senarai di atas.. heeeee
    :::sorry lama tak berkunjung... exam + demam.. thx sbb terus support. :::

    ReplyDelete
  35. saya sendiri yg me-reject sbb saya hebat. k gurau.

    ReplyDelete
  36. hm...breakup sbab 3 kali tolak pelawaan si dia ajak nikah.....T.T....Bukan xnak nikah, tapi sbb kite belum convert n xnak benda ni rush sampai family rasa tersinggung...

    ReplyDelete
  37. rasanya macam tak pernah kena reject lah.. hahahha

    ReplyDelete
  38. ak merejek krn no 9.

    ak xpenah drejek,sb ak x bminat kt org yg x bmnat ngn ak..haha (itu strategi bg mengelakkan fras)

    ReplyDelete
  39. Pernah kene reject sbb dia ckp sy membosankan.. Dan sy jauh.. So dekat tempat dia blaja byk sgt perempuan n senang nak slalu berkepit.. Chiisss benci aku... Letih aku sejam dr rumah pergi jumpa ari2.. Xper bgs jugak bukan dgn ex tu.. Hahaha mungkin salah sy terlalu manjakan dia.. Apa dia nak sy beli.. Ok cukup xnak ingat lagi haha

    ReplyDelete
  40. banyak kali masa bujang sebab rambut panjang sampai pinggang tapi aku ikat kemas.pun ke reject

    ReplyDelete
  41. Saya pernah mereject org yg dah 4 tahun bersama..uish sakit hati ingat..hehehe…direject pon ada..keh keh..yg tu x sakit ati sebab bila ingat balik jadi kelakar

    ReplyDelete
  42. pernah mereject coz lelaki tu lain macam je siap tengok kite siap mendagu ngeri...takut sangat rasenyer..

    ReplyDelete
  43. penah merejek.sebab terpaksa.sori.huhu~

    ReplyDelete
  44. Prnh mereject .. sbb dpt tau jenis xsetia ... sblum pergi lg jauh baek angkat kaki(geram lk ble igt blk) .. sekali sbb bru break .. da serik nk kapel smpai skrang (sian lk awek tu, tggu aku dr mse kapel dgn ex lme .. srry) .. direject ? .. blm lg .. x reti nk propose .. jenis suke pendam ... hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.