Awek Lawa Tapi..

Nampak je awek lawa atau awek comel, luas mata duk tengok, siap bagi pewittt lagi..hahah.Tak payah tipulah, bukan lelaki la kalau tak tertarik pada kecantikan. Dah lumrah manusia macam tu.

 Gambar sekadar hiasan

Pernah tak anda alami perkara seperti? Masa tengah minum ternampak seorang awek ne berjalan melintas anda. Muka memang lawa, siap pakai tudung lagi. Mesti terdetik dalam hati kan " Kalau dapat jadi pakwe dia ne beruntung aku". Baru je nak usha, tiba-tiba dia tepon dia berbunyi. Sekali dia jawab macam ne, tak payah. Lupakan terus hasrat anda tu kalau tak nak cari bala nanti.

 sumber gambar : http://comicstriper.blogspot.com/

So, kepada lelaki sekalian, carilah perempuan yang cantik dalam, cantik luar dan cantik semuanya. Cantik bukan kat muka je, agama, peribadi pun kenalah cantik sekali. Baru bahagia. Jadi pakwe-pakwe di luar sana sila periksa stail awek korang bercakap di belakang. 
 
Awek Lawa Tapi.. Awek Lawa Tapi.. Reviewed by Nick Nashram on 21:34:00 Rating: 5

7 comments:

  1. oh giler sopan! huhuhu

    ReplyDelete
  2. heheheh sebab tu le, kita kn berkawan, bila berkawan baru tahu treu colour orang tu..tak kira la laki ke pompuan...

    ReplyDelete
  3. a'a kan..jangan kenal kejap je terus kapel dan kahwin..bila dah kahwin, baru tau perangai sebenar..huhu

    ReplyDelete
  4. pandangan luar mmg mcm tue...huhuhu

    ReplyDelete
  5. cantik dalam cantik luar.. cam mana nak tahu cantik x cantik

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.